the truth is baby, it's a lie

Jag har Studiedag idag. Det är skönt. Jag gick upp tidigt, kvart över åtta. Det är tidigt för mig. Jag åt en seg frukost och tog sedan en snabb dusch och klädde på mig myskläder.

Johanna kom hem till mig vid halv tio. Vi fixade klart planeringen för vår idrottslektion som vi ska ha nu på fredag. Vi valde ut låtar och steg till uppvärmningen. Nu är allt det klart. Känns bra!
Sedan kollade vi på en film. Vi såg Alla älskar Alice. Den är rolig. Speciellt alla fel och misstag i filmen, jag gillar det! Förutom det är filmen jättedålig.

Jag såg på film igår också. Då såg jag på Sunes Sommar tillsammans med Edit och Jakob, hos Edit. Sune är bra. Han är gullig och rolig.

Det har snöat idag, eller inatt. Det är mycket snö och det snöar just nu. Jag vet inte riktigt om jag gillar det eller inte. Det lutar mest åt att jag inte gillar snön. Det är drygt att gå till skolan när det är snö. Fast snön kan vara kvar enda tills dagen efter Friluftsdagen. För på Friluftsdagen vill jag absolut ha snö, då ska jag åka pulka!

Dagens låt: Walk idiot walk - The Hives

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0