it's written in the stars and in my hands

Jag har raderat min förra blogg, den som var hemlig. Jag skapade en ny, den här. Får se om det blir någonting av den eller inte.

Hela förmiddagen var tråkig idag. Eftermiddagen var helt okej, men hade såklart kunnat vara bättre.  Det var Manusmöte efter skolan, det gick helt okej. Men det blir drygt i längden.

Imorgon är det Studiedag. De flesta 9:or ska till Trysil tidigt och åka i backarna där. Jag kan inte åka slalom eller snowboard, ingenting egentligen. Jag stannar hemma. På förmiddagen kommer Johanna hem till mig. Vi ska planera klart vår lektion som vi ska ha på idrotten. Det är bara uppvärmningen som ska göras klar nu.

Jag är glad iallafall. För Håkan är bokad till Peace & Love! Och Mando Diao och Johnossi också! Jag är helt ärligt jätteglad. Jag längtar till sommaren, väldigt mycket.
Jag längtar till i slutet av februari också, då åker jag till Karlstad och hälsar på flickorna där. Vi ska se kent också, det kan säkert bli roligt.
Veckan efter åker jag till Göteborg och träffar Ylva! Vi ska se Mando Diao, och jag träffar andra människor som jag saknar också. Det kommer bli grymt kul.

Nu börjar mitt gnetande bli drygt. Ett informationsinlägg. Tråkigt. De andra kommer antagligen bli likadana. Men ey, man vet aldrig.

Dagens låt: Blood, Tears and Dreams - Shotgun Crackers

Kommentarer
Postat av: ylva

jag kommer följa din blogg som fan!!! keep on.
och det är INTE långt kvar alls
pussssss

2008-01-29 @ 19:29:12
URL: http://hejhejylva.blogg.se
Postat av: magdalena

vi kan vara anti slalom/snowboard-bröder, för jag kan inte heller åka sådant.
eller det vet jag ju inte.
jag har aldrig provat. (:

2008-01-29 @ 21:02:43
Postat av: annahhhhhhhh

heeeey emmaH!
nu ska du bli min vän, lol

2008-01-30 @ 13:48:08
URL: http://faze.blogg.se
Postat av: maija

mars & juni blir bääääst. (och slutet av feb)

2008-01-31 @ 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0