you make my heart sing

Var på Söderbaumska idag. Det var spanjorer där. Vi fick prata med dem.
Det var roligt, men läskigt. De var inte snygga.
Några av dem förstod inte ens engelska, så de förstod inte vad jag sa ibland.
Och när jag försökte prata spanska och sa rätt på spanska, visade charader så det skulle förstå, då förstod de inte heller.

Tänkte fråga om det fanns emosar i Spanien, men hann inte komma så långt.
Jag bad 4 av dem att lära mig, Josefine, SImon och Viktor en spansk låt. Och sen sjöng jag "la la la" så de skulle förstå. De började nynna något på spanska, sedan fnissade de jättemycket.
Jaja, det var kul iallafall.

Dagens låt: Wild Thing - The Kinks

Kommentarer
Postat av: Emmy

"De var inte snygga."
HAHAHAHAHHA! x) du är rolig du emma!

fast spanjorer brukar inte vara så snygga faktiskt...dom brevisarna mina kompisar som läser spanska har från spanien klär sig typ som vi gjorde i 5:an

2008-02-12 @ 19:04:58
Postat av: Emma

haha ja, galet! de hade ingen fin klädstil, de var inte fina. men de tyckte att svenskar var fina men att spanjorer var mycket mycket snyggare!

2008-02-12 @ 20:05:35
URL: http://musicmarch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0