you know you look so good

Var på Rocka Fett igår på Arenan. Stod längst fram med Edit och några andra och hade det kul. Jag fick spott på mig. Den som dregglade var ful, det var äckligt.
Det bästa var Keson - ketchup på tröjan!

Senare på kvällen var jag hem till Josefine. Hon hade 16-års-kalas. Det var många där: Josefine, Ullis, Ulrika, Johanna, Edit, Malin, Ida, Erik, Anton, Simon, Fredrik, Oskar och jag.
Det var roligt. Vi såg på American Pie, byggde Ubbis, pratade, spelade och hade kul. Lyckad kväll iallafall.
Sa hej då till Anton. Han är påväg till Australien nu. han kommer hem om två månader. Kommer vara ganska tråkigt i vår klass då, han är rolig.

Jag drömde en konstig dröm inatt. Konstig var den. Jag förstår den inte.

Jag har prov i So på måndag. Ska plugga resten av helgen - hallelujah.

Dagens låt: Twist and Shout - The Beatles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0