who's the crooks in this crime?

Jag vaknade vi sju, gick upp halv åtta. Åt en dålig frukost, gjorde mig iordning och blev därefter inskjutsad av pappa till stationen i Ludvika. Tog bussen till Borlänge, och bytte sedan buss till Falun.
Jag kom hem och hann byta byxor, sedan hoppade jag hem till Edit.

Hemma hos Edit var Manusgruppen, och vi hade en onödigt möte. Det var lite långtråkigt, men helt okej. Vi åt kladdkaka, den var god, men jag borde inte ha ätit av den.

Efter manusmötet gick några hem. Jag, Edit, Ulrika och Ullis stannade hos Edit och efter ett tag kom Alex dit. Vi tog på oss våra snökläder och vi gick till Ica och köpte mat och sådant. Jakob kom och vi började gå upp till Åsbo. Efter en mycket dryg färd kom vi fram och nu var Ellen också med.
Vi fixade en eld och sedan började vi åka! Det var jätteroligt. Speciellt att åka madrass. Fast jag åkte ju varken stjärtlapp eller tefat, jag åkte endast madrass, men det var roligast! Jag blev jättesnöig, det blev andra andra också.

Vi ska absolut åka fler gånger så länge snön finns kvar, det har vi bestämt.

image2

Dagens låt: Balaclava - Arctic Monkeys


Kommentarer
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

Massa gånger till :D men inte gå så långt, du är bäst emmmms

2008-02-03 @ 21:26:38
Postat av: magdalena

åsbo is the shit!

2008-02-04 @ 18:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0