we're the people, the happy, with the broken hearts

Igår gjorde jag tre quiz's: brat, emo och hippie. Jag var 25 % brat, 18 % emo och 33 % hippie. Det är då grejer det!
Jag gjorde ett iq-test ganska snabbt och slarvigt idag. Men ändå var jag över normal. Det är ju rätt så bra kanske.

Idag har det också varit två killar och föreläst om säkert internet för oss. Det var intressant och sådär.
Jag har bakat semlor på hemkunskapen, 3 st. Jag gav bort två.
Fått tillbaka Genus-provet som gick galant, högsta betyg, jag blev glad.

Klockan fem åt jag pizza med manusgruppen. Det var gott, men jag åt kanske för mycket. Jag vet inte riktigt.
Vi hade improvationsövningar med Patrik också. Men jag orkade inte, fast jag var med en snutt. Nu ska jag sova för jag är sjukt trött.

Dagens låt: Man must dance - Johnossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0