we all want someone to shout for

Jag var trött, men tvingade upp mig själv, eftersom jag skulle duscha och leta kläder pågrund av att mina kläder luktade rök från igår. Det gick bra och jag lånade mammas kläder och jag torkade mina skor med hjälp av hårtorken. 

I skolan var det otroligt tråkigt. Bara tråkiga lektioner och jag kände mig småfebrig. Vissa raster var roliga, men inget speciellt. Jag la märke till att det var kallt i skolan, kallare än vanligt.
Imorn är det Nationellt prov i svenska. Känns drygt, det måste gå bra. På tal om bra, jag fick 0 fel på mattediagnosen. Bara några slarvfel, men inget som stod som fel på riktigt.

Efter matten var skolan slut och jag gick hem. Pratade om dialekter och annat med Fredrik och Gustav en bit. Idag var det skönt att gå, men samtidigt inte. Jag blev att känna mig förkyld. Jag ska inte bli sjuk på hela terminen har jag bestämt mig för.

Dagens låt: Who the fuck are Arctic Monkeys? - Arctic Monkeys


Kommentarer
Postat av: Emmy

EMMA DU ÄR KUNG PÅ MATTE! :D
jag vill också..!

2008-02-04 @ 20:40:24
Postat av: Emma

Jag ska lära dig!

2008-02-04 @ 21:17:12
URL: http://musicmarch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0