start digging for your soul - dig deep, dig deeper

Sportlov, känns skönt.
Igår träffade jag moa ett tag i Ludvika. Vi trallade runt på gatorna där, var lite mysigt. Vi fikade på Café Engel.

Jag har lekt med Magnus i princip hela helgen. Han gillar att leka doktor med mig. Eller, han vill leka att mina tuttar sprängs så han kan laga dem. Leken är bara rolig då. men istället leker vi att hans rygg har sprängts, så jag kan kittla honom.

Imorn är det manusmöte klockan ett. Hoppas det blir roligt. Annars får det bli som det blir. Jag är väldigt trött på manus och cabarémötena.

Dagens låt: There's a lot of things to do before you die - Johnossi

Kommentarer
Postat av: ylva

han borde bli plastikoperatör

2008-02-26 @ 18:27:12
URL: http://hejhejylva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0