play it off and keep it sweet

Tjenis Penis! Idag på morgonen var det Nationellt Prov i svenska. Det gick helt okej. Om det gick mer än okej vet jag inte än, det återstår att se. Jag kommer iallafall få G.

Det är fettisdagen idag. (Fet-tidagen?) Jag kallar det semmel-dagen. Man äter semlor på fettisdagen. 
Jag, Ulrika, Edit, Jakob, Anton, Gustav och Pontus gick ner till Fokus/Focus och köpte oss en varsin semla. Sedan gick vi tillbaka till skolan och åt upp semlorna där. De var otroligt goda. Mums säger jag då bara!

På idrotten spelade vi tops-boll. Det var roligt. Jag var bra. Mitt lag vann med 5-0. Det var antagligen för att jag var med i det vinnande laget, helt seriöst.
Engelskan var bra den, gick igenom grammatik, jag är ibland rätt kass på det. Men nu så ska jag lära mig och bli bra, klassens snille kanske. Vem vet, jag vet inte, vet du?

Dagens låt: Death On The Stairs - The Libertines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0