make your mother sigh

Imorn är det Nationellt prov. Vi förberedde oss på svenskan. Känns drygt, jag vill inte ha något prov. Höll på med min gips-figur på bilden. Det är en människa. Jag vet inte  vad den heter, men jag ska bestämma mig för något. Engelskan var bra. Vi pratade hela lektionen. Skitbra var det.

Det blir inget Håkan Hellström för mig den 19: e april. Synd att biljetten redan är bokad. Får försöka sälja den till någon, men vem? Fan som fan. Jag ska försöka att inte vara så besviken som jag känner mig. Cabarén ska gå före allt, jävla cpskit. Det hade varit grymt kul att åka till Stockholm, bara över kvällen eller något. Men icke då. jag visste att det skulle bli så här, men jag ville inte.

"Men Emma, tänk positivt. Håkan kommer på Peace & Love, du får se honom där"
Mm, visst. Kul grej. Jag vill se honom i Stockholm med, det är min födelsedagspresent.  

Dagens låt: Cry Baby Cry - The Beatles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0