I'm a dropout, but I'm proud

Dagen började med frukost. Sedan bar det av till skolan. Precis innan trappan hakade jag på snöisen, men ingen såg mig.

I skolan 08:10 var det Nationellt Prov, del C, uppsatsen, Jag skrev "Val som berör". Valet var att välja mellan mina föräldrar, gällande flytten och så vidare. Får se vad jag får för betyg på den. Hoppas på mer än G, men det kan lika gärna bara bli G. Jag vet inte, jag har ingen aning alls.

Jag, Edit, Jakob och Ulrika har bildat en porrklubb. Den är bra. Vi ska göra porriga saker, men om jakob visar snoppen, då blir det ingen klubb mer. Vi ska iallafall bada näck i sommar. Planerna sprudlar.

Manusmötet, det gick bra. Det var roligare nu än vad det var sist. Vi var kvar lite längre än vanligt, men den här gången var det kul.

Dagens låt: Dropout - Laakso

Kommentarer
Postat av: PEDDDDOOOOOOOOOOOOO

PORRRRRRRRRRRRR!

2008-02-07 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0