I´m not your baby, no more

Jag kom till skolan, roligt roligt. Jag hade matte och gjorde mattediagnosen. Det var tvåppgifter jag inte hann göra klart, så de ska jag göra på måndag. Jag ska försöka kolla upp under helgen hur jag ska klura ut dem.

Jag och Johanna hade vår idrottslektion. Uppvärmningen blev bra. Huvudmomentet blev helt okej och avslappningen blev bra. Hela lektionen blev i sig väldigt bra. Det dryga var att klassen var cp. De förstod inte, de fuskade och de lyssnade inte alltid. Men de var bra ändå. De kunde ha varit värre.
Jag menar, klassen är bra, faktiskt.

Jag hade sedan elevens val - musik. Jag gjorde inte mycket då. Jag och Edit sprang runt och frågade intressanta frågor till alla vi stötte på. Det blev de flesta 9: orna plus en emo i 8: an. Det var väldigt roligt, mycket mycket kul! Jag fick reda på saker om folk, sådant är alltid intressant. Jag kan säga att jag trodde helt fel om min klass, hejuda mig.

Sedan var det cabaré. Jätte tråkigt, herregud. Det var jättesegt och jag gjorde ingenting, jag hade ingenting att göra. Men jag fick minsann inte gå hem förrän klockan var kvart i fem. Jag hann nätt och jämt komma hem, packa mina grejer, och sedan blev jag skjutsad till stationen i ett nafs. 

Jag åkte tåg till Ludvika. Tåget kom i tid till Falun, men i Borlänge stod det stilla och det stannade två gånger mellan Borlänge och Ludvika, det tog ett tag innan det kom fram.

Nu är jag i trevliga Saxdalen. Magnus är gosig, söt är han också. Han gillar rock'n'roll. Jag lär honom att exempelvis The Beatles är rock'n'roll, så att han börjar att gilla dem. Hoppas kan man alltid!

Dagens låt: Execution song - Johnossi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0