half of what I say is meaningless

Jag åkte in till Ludvika city och träffade Moa. Vi fikade på BK. Vi hade mycket att prata om! BK stängde klockan två. Då gick vi runt lite på Ludvikas gata. Det snöade mycket och det blåste, det var verkligen drygt. Vi gick in på Sole Mio och åt en varsin Panini. Sedan satt vi där i över tre timmar och bara pratade och tokade oss. Det var hur trevligt som helst. Med Moa har jag alltid kul, japp.

Jag kan nog inte se Håkan Hellström 19: e april i Stockholm. Pappa har köpt en biljett till mig för 400 kronor, som jag ska få i födelsedagspresent av mamma, tror jag. Och jag vill se Håkan, han är den bästa. Jag ska kolla upp om det går att jag åker dit eller inte. Det stora problemet är cabarén. Den är två dagar efter om jag räknat rätt. Jag vet inte om vi kommer göra något på lördagen, träna eller något sådant. Jag hoppas verkligen att jag är ledig då, åtminstone halva dagen. För Håkan vill jag se så ofta som det går. Fan, jag måste till Stockholm då.

Dagens låt: Julia - The Beatles


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0