all I want is you, my Valentine

Alla hjärtans dag idag, intressant. Min kusin fyller år idag. Fast jag känner inte min kusin. Felicia heter hon iallafall.

Jag hade friluftsdag idag, promenad. Gick med Sean, Jimmy, Edit, Ulrika och Jakob och Edits hund Simba. Det var roligt. Jag hade roligt. Det var lite drygt att gå, men kul iallafall.
Vi gick till Stångtjärn, det tog lång tid. När vi kom fram fikade vi. Men redan efter en kvart var det dags att gå tillbaka. Helt galet!
Nu är jag trött i mina ben.

För några dagar sedan fick jag reda på att Timo ska spela i Falun. Mycket kul. Ska kolla in honom då. Yes.

På tal om Timo, han kommer på Peace & Love också. Miss Li, Sugarplum Fairy och Hästpojken kommer med. Vet inte om jag kommer se Hästpojken, men folk har rekommenderat dem. Så vi får se. Har jag ingenting annat för mig lär det vara en kul grej.

image5

Dagens låt: My Valentine - Timo Räisänen


Kommentarer
Postat av: maija

det ska bli grymt skoj! med kent nu också :D

2008-02-19 @ 19:41:02
Postat av: Emma

ja, längtar tills dess!

2008-02-20 @ 16:36:21
URL: http://musicmarch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0