you are the one to remember

I fredags var sista skoldagen. Hade en tävling och mitt lag vann. Johanna och Linnea härjade med något Dansband, typ lars kristers eller något sånt. Det finns på youtube. Vi hämtade en hand. Det var en rolig lek iallafall. Mest för att vi vann. Vinsten var en varsin biobiljett.

På kvällen gick jag på bio med Edit, Sebbe och Johan. Vi såg Yes man. Filmen var skojig och godiset vi åt var gott. Kvällens fail var att bon aqua flaskan var skakad och jag öppnade de och det sprutade ut bon aqua över mig. Efter filmen gick vi till Sebbe och gjorde inte speciellt mycket. Carl var med en snabbis.

Igår sov jag till halv två. Sedan bakade jag pepparkakor hela dagen. Edit kom på kvällen och vi bytte paket. Älskar den tjejen. Sean kom och vi tre gick till Carl. Ullisarna kom och vi såg på film och hade det trevligt. Blev lite drygt på slutet, men annars var det fint. Efter det spelade Edit och jag kort  i en skön säng i ett varmt hem.

Idag fyler Ullis 16 år. Lill-Ullis. Älskar henne. Hoppas hon haft en bra dag. Ska hem tilll henne imorn och träffa några vänner och vi ska vara snälla mot varandra. På kvällen åker jag hem till pappa och på tisdag morgon åker jag till Jönköping. Hoppas det blir kul där.

Idag har jag inte gjort någonting alls. Eller det jag gjort är att se på Pettson och Findus avsnitt. Har många kvar att se på. Har också kollat på vänner. Ska fortsätta se på tvgrejer ikväll. Har fan inget annat att göra. Ska duscha också. Och packa ihop lite saker, men annars inget. Har tråkigt men jag hoppas nyår blir roligt.

Tror inte jag kommer blogga mer förrän efter jul, så God Jul. Hoppas ni får det ni önskat er. Jag blir nog lite smått ledsen ifall jag inte får det jag önskat mig. Måste hetsspara pengar då liksom och det kan jag inte.

Kommentarer
Postat av: peddi

god jul älskar dig.



vi kanske får typ göra en road trip på nyår för att få kul?

2008-12-21 @ 21:38:16
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

Är yes man värd att se på bio?

och tv-grejer är värt.



GOD JUL :*

2008-12-24 @ 10:46:29
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0