not knowing what tomorrow might be

Eftersom gårdagens inlägg blev tillägnat endast till Edit, har jag inte hunnit berätta om min helg och sådär. Hade ju studiedag i fredags. Var hemma och sov och sedan bakade jag. Carl och Sean kom. Lite senare och Sebastian och Edit. Jag hade bakat en kladdkaka, men grädde på (från Carl) och choklad (som jag köpt själv) på. Sean hade med sig kanelgifflar. Firade Edit. Det var gott och jag hoppas hon tyckte det med. (Hon har iallafall sagt att det var gott). Det var trevligt att ha dem här iallafall. Edit och jag fick sen se Calles lägenhet och den var mysig. Spelade bilspel och jag sög. Gick sedan hem med första vänner-boxen, första Hey Baberiba-filmen och en Parlamentet-film.

På lördagen såg jag på Parlamentet och en från Hey Baberiba. Vid fyra tog jag en buss till Edit. Var ganska läskigt och jag plingade för tidigt, men vägrade hoppa av eftersom jag visste att det var fel hållplats. Edit och jag gick till Ica och handlade sen fixade vi mat. Vi var grymma. Alla gillade maten. Det var liksom Edits födelsedags middag. Det var en kul kväll tyckte jag. Alla fina vänner (minus några som inte var med). Det hela slutade med att jag och Edit låg nakna i snön och rullade runt. Kul grej vet ni.

På söndagen hade jag typ feber. Vaknade sent, typ tolv. La mig vid tv'n och kollade på alla vänner-avsnitt, hela 24 st. Blev klar med det när den var lite innan tolv på natten. Är grymt sugen på andra säsongen nu och längtar tills jag träffar Calle så jag kan låna den.

Igår fyllde världens bästa tjej 16 år. Det var nog dagens händelse. Förutom det var jag trött i skolan, men inget annat särskilt finns att berätta. (Eller mötte Anton Carlsson på stan och fick smaka en bit pepparkaksglass. Ganska gott).

Idag blev vi typ klara med projektarbetet. Ska finslipa det lite imorgon men är i princip klara. Jätteskönt faktiskt. 2½ veckors arbete. Hejudamej vad drygt det har varit, men nu minsann. Efter skolan träffade jag Johanna. Vi gick och fikade. Pratade en del och det var skönt att träffa henne och bara prata ut. Gick runt och letade lite julklappar, så nu är jag laddad tills på torsdag. Då ska jag till Borlänge och julhandla med Hanna en sväng.

Kommentarer
Postat av: Pawo

vänner är bra! min kompis har alla säsonger så jag brukar tvinga henne att titta med mig ibland. gillar chandler.



att rulla naken i snön är värt,

du är grym

2008-12-09 @ 17:11:14
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: Emma

jag gillar med chandler! gillar iofs alla på olika vis, men han är charmigast ju.

2008-12-09 @ 18:10:26
URL: http://musicmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0