take me out

Franz Ferdinand spelar i februari och Coldplay i augusti. Biljetterna har redan släppts och jag tänker på dessa konserter ständigt. Vill på båda, men jag har inga pengar. Har ju sett Franz så borde satsa på Coldplay, men vet inte. Är så svårt tycker jag. Hjälp mig!

Helgen har varit bra. Var hos pappa. Lärde Magnus spela Finns i sjön. Åkte hem till Hanna. Vi julhandlade och såg på Kvarteret skatan. Såg även på One tree hill och gossip Girl. Malin var med. det var kul och jag bakade muffins som blev hårda.

Idag var typ sista arbetsdagen i skolan för iår. Riktigt skönt. Har spanskaprov imorgon, men har inte pluggat alls. Ska försöka göra det inatt. Men fan. Jag måste fixa en Franz och/eller Coldplay biljett. Ge mig pengar. Jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0