give me some joy

Följde med Johanna hem i tisdags. Träffade Anton, Ida, Erik, Sebbe, Matte och några till. Edit och jag följde med Ullis till Falu Fri. Var människor där. Ulrikas klass byggde pepparkakshus men från början var bara hon och Tor där. Ullis åt mat på vår skola. Maten var då god, för en gångs skull. Hade kul hos Johanna. Dagen var trevlig.

Igår var det en temadag. Två KRIS-medlemmar var hos oss och pratade. Vi hade sedan diskussion och Günzel betedde sig hur fittigt som helst. Andreas också, men Günzel var nog värst. verkade som att han fick alla emot sig förutom Andreas. Det var mest patetiskt att Günzel var tvungen att exempelvis skrika och kasta tidningar på folk (mig). Fikade sedan med Edit och Ellinor. Edit bjöd mig. Hon är bäst. Vi avreagerade oss tillsammans. Sebbe och SImon O kom sen och vi pratade. Sen tog jag sällis hem med Sebbe och SImon. Var trevligt.

Fick julmat i skolan. Var inte jättegott, men okej. Var tvungna att skriva en novell om döden. Min sög. Typiskt att den ska betygsättas.

Det viktigaste med det här inlägget är nog att jag beställt en Coldplay-biljett. Ska hämta ut den typ imorgon ifall jag kommer ihåg. Är lite orolig över hur platsen blev, men skit samma. Jag har en biljett och det är det som räknas.

Kommentarer
Postat av: edit

<3



vill bara visa lite kärlek

2008-12-18 @ 23:25:25
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

varför kastade han tidningar? konstig.



och grattis till biljetten, blir säkert hur bra som helst :*

2008-12-20 @ 14:43:28
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0