feel the love

Har varit i Jönköping. Firade julafton hos farmor och farfar. Stannade i Jönköping tills idag. Var väl helt okej, men igår var så jävla trist att jag vet inte vad. Ville gråta, men jag gjorde inte det. Låg istället i en soffa och blandade en kortlek om och om igen. Men har inte tänkt att klaga. Jag är nöjd med julen. Jag har fått det jag önskat mig och lite extra på det. Känns som om jag fått mer än vad jag förtjänar. Det är nästan så att jag känner mig lite bortskämd, men nej, det gör jag inte. Det är inte så illa.

Just nu längtar jag bort ifrån min släkt. Får panik på alla nu när jag umgåtts med dom hela tiden i flera dygn. Hoppas att komma härifrån och träffa lite människor snart, vilket jag nog kommer göra.


Kommentarer
Postat av: edit

<3

2008-12-28 @ 01:06:55
URL: http://sweatandmoan.blogg.se/
Postat av: Pawo

Men fy, när vi blir stora firar vi jul tillsammans ok. Och du är inte bortskämd, du har bara vart snällduktigtjej iår! saknar dig massor

2008-12-30 @ 17:42:13
URL: http://blackplant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0