500 kg smör

 

Årets julkalender: Med skägget i brevlådan.
Första avsnittet har ni där. Har sett det 3 hela gånger sen några små gånger till. kanske har jag dålig humor, men jag finner avsnittet ganska roande. Ser verkligen fram emot imorgon. Ska upp tidigare då med och kolla på julkalendern. Den sänds varje dag 07:15, missa inte! verkligen Värt att gå upp för. Har även öppnat min chokladkalender idag. Gillade det. Chokladen i sig är inte särskilt god, men själva grejen att öppna en lucka varje dag tycker jag är kul.

Dagens bästa, delat 1a plats med julkalendern, var nog Ylva möter Hunden. telefonsamtal mitt i lektionen. Ylva såg hunden. I Göteborg. Hur som helst gillade jag det jättemycket för jag kan tänka mig hur det såg ut. Hunden. Jävlar. Saknar att se Hunden. Hunden är roande. En annan sak gällande Ylva är att hon hittat de grymmaste låtarna. Kanske youtube:ar senare, men annars. gå in på Ylvas blogg och kolla efter youtube-klippet med Footboys. Deras fotbollslåt är grym, plus att pojkarna är gulliga.

Kommentarer
Postat av: ylva

jag är fortfarande chockade efter hunden, det var en märklig upplevelse att se henne på MIN mark måste jag säga.



footboys är bäst. gissar på att det blir mycket dansande till dom i sommar för våran del

2008-12-01 @ 21:21:10
URL: http://ylva.doggyblogg.se
Postat av: Karin

Jag tycker att julkalendern är väldigt barnslig. För barnslig.

2008-12-20 @ 12:07:52
URL: http://karincullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0