you split the night

jackaEfter jag vaknat, drömt en dröm om Tribe-människor och pojkar jag inte sett förr, gick jag upp. Gjorde iordning mig och cyklade sedan till Edit. Vi gick ner till city. Jag köpte mig en eyeliner eftersom min gamla är slut.

Vi gick in på Stadium och jag köpte en efterlängtad adidasjacka. Den var dyr, men det var det värt efter alla dessa år som jag tvekat. Lite trösthandel dessutom. Mycket bättre än tröstätande. Jag blir inte tjock utav att handla, det är jättebra.

Jackan är svart och gråsilvrig. Helt ok. Jag gillar den. Den är min. Bilden är bara en randombild för att få allt lite roligare.

Har pratat med mamma. Känns väl bra, även fast vår relation oftast är den sämsta. Hon har dessutom pratat med pappa. Allt känns bra nu. Då vet jag mer. Så länge pappa mår bra gör jag det. Imorgon ska jag vara fin och stolt visa upp mig som hans dotter på dopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0