you can't touch her

Igår gick Daniel och jag iväg till Handlarn och köpte grädde. Det åskade lite på vägen dit, men det gick bra. Vi köpte grädden och skulle gå ut ur butiken. det står en dam framför dörren, på andra sidan, så får lov att knacka för att komma ut. Damen flyttar på sig och ber om ursäkt. Daniel och jag ser att det regnar som fan ute. Vi går ut och sedan springer vi hem. Det var drygt. Jag skrattade. Jag blev blöt. Daniel med. Bra tajming att köpa grädde minsann.



Idag ska jag hem till pappa. Det betyder att jag borde kunna åka till Way out west. Annars gillar jag det där med Erica-bytet, om jag inte skulle kunna, men det är inget jag ska behöva tänka på. Jag ska till Wow. Jag måste dit.

Dagens låt: Auf Acshe - Franz Ferdinand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0