what you meant

Cyklade med Edit till Sean. Det var jättekul att träffa lillpojken igen. Han bjöd oss på Toblerone. han och hans familj hade vunnit 2 kg på Liseberg. Nu har jag 4 godisbitar som jag ska ha till resegodis. Gbg-resan alltså.

Jag har packat min väska. Den är full. Blir irriterad över att den är så liten. Ska packa om när jag kommer till pappa och rensa ur lite och sedan slänga i lite till.

Imorn ska jag träffa Moa. Det ska bli skoj. Längesedan jag pratade med henne. Träffade tjejen på P&L lite här och var, men hann aldrig prata mycket.

Åker snart till pappa. Hoppas mamma kommer. Hon skulle ju köpa rakhyvlar till mig. Jag hittade inga billiga på staden idag. Istället köpte jag en t-shirt.

Kommentarer
Postat av: emelie

cool ram du har runt bloggen :p gjort i sommar+

2008-08-05 @ 19:03:32
URL: http://emelieingrid.blogg.se/
Postat av: M

men emma, har du skägg? ehe. du vet väl att 6 minuters kräm är nyaaaaa coolaaaaa grejen? hahaha. det funkar inte. tro mig. kör på hyvlarna. i do (och vi ses snart pusspusspusspuss). (det här inlägget var så totalt onödigt)

2008-08-05 @ 20:26:40
URL: http://mawaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0