way out west lördag

Vaknade, gjorde iordning oss och åkte in till staden. Matilda och jag gick in till området i förväg för att se José medan de andra langade över vätskan. Under José blev Matilda biten av en geting.

Vi dansar ltie till Kelis och jag blir kallas Anders. Det var inte acceptabelt. Vi sprang in i Teliahuset och dansade och spelade lite. Videon, skulle Julia få den? Vill se isånafall.

Efter det går vi till Caesars, men ser lite av Sahara Hotnights innan. Caesars var bra, men de spelade inte låtarna jag vill höra. Men de var bra.

way out westVi satte oss ner lite. Någon gång när jag och Julia skulle kissa lite råkade jag göra en slide och ramlade ner i den geggiga leran. Hela min vänstra sida blev lite brun, men just då var det ok. Jag skulle inte klaga.

Under N.E.R.D dansade jag och Ylva under ett träd med några random människor. Det var roligt. Dessutom pratade vi lite med en halvskäggig snubbe som gav oss kramar och var väldigt snäll. Snubben har ett namn.

Håkan börjar lite oväntat. Kutar efter Iara in i publikhavet. Har jätteroligt där inne. Träffar Anton, som Matilda träffade dagen innan. Han var trevlig och pepp. Under spelningen satt jag och Ylva ner. Ramlade lite då och då, men fick hjälp upp på en gång, så det var inget dåligt. Håkan var det roligaste under hela lördagen.

Väntar på Lykke Li. träffar Motala-Lisa innan. Pratar sedan med några 95or som var snälla och inte snälla. Frans och Leo hette två av dem. Den tredje är namnlös, han påpekade att han var längre än mig, och därför bättre? Vad vet jag. De var små och söta.

Under Lykke Li skuttar Ylva och jag runt och dansar med lite randoms. Jag sjunger även en sång för Ossiebanana. Sången är en sång som är enkel, men som jag knappast vill glömma.

Kvällen avslutas dåligt och det var värst. Kändes just då som att hela festivalen var dålig och jag ville bara såringa bort från allt och gråta en skvätt. Nu efteråt känns det mer ok. Festivalen var grym.

Kommentarer
Postat av: julia;

JAG HAR PRECIS FÅTT VIDEON.



jag vågar knappt titta, en vecka sen var det.

saknar dig bruden

2008-08-15 @ 23:28:36
URL: http://minonkel.blogg.se/
Postat av: ylva

kan du remova bilden eller censurera min arm innan jag vet inte. innan jag blir seriös anorektiker.

2008-08-16 @ 00:34:28
URL: http://nakenylva.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahaha anton! och avslutet alltså. jag ville skrika och gråta och slå. but we made it, och det var grymt jao.

2008-08-16 @ 18:29:42
URL: http://centuryoffakers.blogg.se/
Postat av: Matilda

vet du, nu fick jag lukt-flaschback: känner smultronsoppedoften! haha, helt crrrazy! (och världens knäppaste kommentar, men det bjuder jag på.)

2008-08-16 @ 18:31:22
URL: http://centuryoffakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0