very loud

Jag och mina 2 syskon av det manliga könet blevb däligt nostalgiska igår. Jag letade fram mitt band "Pratradion". Där sitter jag och babblar om allt och ingenting. Daniel är med på slutet. Han låter så jävla gullig. Han är kanske 4-5 år, och han låter så pluttig. Han borde bli så liten igen. Fast Magnus finns ju ioförsig. Det räcker nog.

Rädslan har börjat komma igen. Ylvas toaletter. Jag vet inte om jag kommer kunna klara av det. Jävligt läskigt är det ibland verkligen. Offentligen toaletter så ofta som möjligt för bli lösningen. Det kommer fungera. Jag hoppas på det iallafall.

Kommentarer
Postat av: ylva

hhahahhahahahah <333

jag ska hjälpa dig. du behöver inte vara rädd.

2008-08-03 @ 14:08:16
URL: http://nakenylva.blogg.se/
Postat av: iara

hahahah, jag får stå utanför och vakta så slipper du låsa! :*

2008-08-03 @ 14:20:15
URL: http://geldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0