våga vara rädd

Vaknade vid halv tio och åt pannkakor till frukost. Började sy om ett linne till en kjol, men mitt i allt ringde Johanna och sa att hennes skoldag var slut. Hon gick till Edit och jag cykeln dit och var med dem. Har inte träffat Johanna på hela sommaren, så det var kul, även om hon inte var glad, men det är ju förståeligt.

Vi gick och träffade Carl och vi 4 åt glass. Gott, men jag har inte råd med sådant. Imorgon blir min sista fika, med Hanna.

Edit och jag skulle träffa Sean så vi drog till Västra. Stötte på Joel och axel, söta pojkar det. Träffade även Pontus. När Sean slutat gick vi bort till Edits område. Felxi var med och Jakob stod där ett tag.

Gick ner på stan. Fick mat av Sean. träffade Ulrika, Josefine och Ullis. De alla hade haft det jättebra i deras nya skola/klasser. Borde jag ha börjat på Falu fri? Det vette fan. Får se på torsdag om mina klasskamrater verkar ok. Huvudsaken är att de är roliga på något vis, så jag står ut i tre år. Annars skulle jag nog gärna byta. Jag tvivlar så jävla mycket.

Senare mer mot kvällen träffade vi lilla Wille. Han har växt under sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0