playing with fire

eJag hade planerat att gå upp senast halv tio i morse. Mitt mobilalarm började pipa klockan 8 och sedan till halv tio med olika mellanrum. Jag gick inte upp. Hatar min sömnhjärna. Istället gick jag upp när jag såg att klockan snart var två. Åt lite mat och hamnade sedan här, framför datorn.

Lyssnar på musik på itunes. Just nu är det Brolle Jr. Gillar tre låtar. Vet inte varför. Kan vara lite småpinsamt, han är inte attraktiv enligt mig, har aldrig gillat han förut. rent av hatade honom som liten, men sedan några månader tillbaka har han passat att lyssna på.

Imorgon ska jag bege mig ner till city. På riktigt. Inga undanflykter. Måste få reda på hur länge mitt presentkort räcker. Kan dessutom kolla om jag hittar något att använda presentkortet till. Vore mer än okej.

En annan sak som är mer än okej är att jag ska se Håkan i höst. Satsar på mer än en gång. Kan bli problem, men det behöver inte bli det. Det spelar egentligen ingen roll (jo, det gör det), jag ska åtminstone få se han en gång.

Kommentarer
Postat av: maija

hur var det med åldersgränsen i falun egentligen? det är såklart gräns i karlstad <3

2008-08-17 @ 22:44:12
URL: http://myspace.com/vidarmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0