kepp on moving

Helt okej skoldag. Maten var godare än igår vilket var positivt. Edit och jag har några på vår sida gällande Gnägget, som jag kallar den. På eftermiddagen var vi i biblioteket och på Muséet. Var faktsikt ganska kul på slutet. Förutom damen som ville slänga ut oss.

De i min klass jag tycker är okej eller mer än det är Edit, två andra tjejer och tre pojkar. De andra har jag inga åsikter om, bara några av dem. De på Natur som jag pratat med verkar helt okej. Vill inte säga för mycket. Känner ingen såpass bra än.

Fikade med Edit och Johanna. De följde mig hem. Det gjorde även Sean och Carl. var väldigt drygt ett tag men blev roligare när alla gått förutom Johanna. Nu är jag ensam hemma. Inte jättekul. Jag blir alltid nervöst rädd. Försöker vänja mig av vid det.



Ska gå på Håkan i Falun. Stockholm har jag inte råd med. Försöker satsa på Göteborg istället.

Kommentarer
Postat av: maija

å, kul! jag har nog inte råd. det blir endel utgifter med coldplay om man säger så..

2008-08-28 @ 18:21:55
URL: http://monstermaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0