i en rosa helikopter

Jag cyklade ner till Edit. Det var otroligt härligt att cykla. Vilken känsla. Var längesedan jag cyklade. Det blåste och vädret var dåligt, men ändå var det så fint på något vis.

Edit var det jättekul att träffa, världens bästa tjej. Har inte träffat henne, eller någon annan Falunbo, sedan Peace and Love, och det var ju ett tag sedan.

Vi gick runt lite här och var i staden. Edit köpte en snygg tröja. Vi åt god glass. Pratade om massa. Det var kul och jag var glad och jag vet inte. Bara skönt att känna att jag äntligen är såpass frisk att jag kan träffa människor och ha kul.

gshhj

Edit är världens bästa tjej. Bilden är dock inte den snyggaste på mig, men den har något magisk över sig. Den är ju speciell på sitt egna lilla vis. Man behöver inte vara snygg på bild. Dock vill jag inte att någon ser denna, men jag gör ett undantag denna gång.

Kommentarer
Postat av: edit

du är bäst, jag grät en tår nu.

2008-09-08 @ 20:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0