hos min daddy

Sitter här hos pappa i Saxdalen. Det regnar lite. Är inte jättebra väder så att säga.

Gick upp runt elva. Åt frukost. Sedan åkte pappa, Magnus och jag ner på Loppisen. Det var inte fint väder, men kul att gå runt där ändå. Magnus fick en lila bil med krok. Jag ville inte ha någonting, men jag fick en apelsinfestis. (Hehe, den var god).

Ska springa ner som en tok till vardagsrummet, se på tv och umgås lite med familjen. Kan bli kul, kan bli tråkigt, kan bli mittimellan. Jag får inte reda på det om jag inte gör det nu.



Jag skojade bara. Familjen kollar ju för fan på fotboll. Orka se på det.

Kommentarer
Postat av: Pawo

åh vad jag blev sugen på apelsinfestis nu!

2008-08-02 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0