göteborg

I Göteborg på söndagen lämnade vi först av Matilda vid hennes tåg. Vi andra 4 drog till Bengans. Köpte 1 skiva och en singel. Det var billigt. Iara fotograferade skyltar och ställen som nämns i några av Håkans låtar. Vi var trötta. Eller jag var jättetrött och lite bakis. Jag var inte igång som de andra. Julia slog i huvudet på centralen. iara och Julia åkte hem.

Hemma hos Ylva fnissade vi vid datorn med Sara. Det var kul. På kvällen pratade vi om planer inför en bok.

På måndagen träffade ylva och jag lite folk. Dagen började med att jag hoppade av bussen, men Ylva stannade kvar av misstag. Jag hittade tillslut ändå så det var ok. Vi träffade Pauline, Lovisa och Malin. Ylva och jag babblade en massa om ditten och datten och vi åkte spårvagn på jakt efter ett fik. Vi stannade vid Bengans där chokladen var god men väldigt ovärd. Samma med Ylvas lilla coca cola.

gbg

Vi trallade runt lite här och var. Det var kul. Gillar alla 4 tjejer väldigt mycket, men gillar dock inte att de bor där de bor. Eller, det är alltid kul att ha vänner i andra städer, men ses så ofta kan vi ju inte.

          

Dagen var fin. Dagen efter, tisdag, åkte jag hem. Tack till ylva, jag fick bo hos henne under några dagar. Tack igen. Och alla människor, ni var bäst och inte bäst.


Kommentarer
Postat av: iara

du är bäst fina emmiksin

2008-08-16 @ 22:34:23
URL: http://geldof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0