gbg torsdag wow

Jag är nu hemma efter att ha varit i Göteborg i några dagar. Kom hem tidigare idag, men cyklade iväg och träffade några vänner.

I torsdags åkte jag ner till Göteborg med en buss som tog 7 timmar och 45 minuter. Det var långt uppehåll i Karlstad vilket var synd jag inte visste om innan.  På bussen till Karlstad satt jag bredvid en som snarksusade hela tiden, det störde mig. Blev väldigt glad när han hoppade av.

Väl framme i Göteborg kom Ylva, Iara, Matilda och Julia och mötte mig. Vi tog en spårvagn till en byggnad jag inte minns namnet på och hämtade ut våra festivalband. (Jag och Iara fick rosa band, band för dem över 18 år).

Efter det åkte vi hem till Ylva. Allt med hennes hus är bra förutom toalettdörrslåsen.
Vi satt nere i köket och åt lite fika, därefter kollade vi på Sex and the city och Jackass och kanske något annat.

Fasiken. Det låter ointressant? Jag vet inte, men, jag ska få ur mig det mesta om Göteborg och Way out west. Jag samlar bara inte allt i ett inlägg. Det här är en kortfattad torsdag bara. Jättekul att lära känna Matilda med kan jag tillägga.


Kommentarer
Postat av: ylva

ser fram emot nästa inlägg om gbg. kul att läsa och minnas oki

2008-08-13 @ 01:14:37
URL: http://nakenylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0