fade together

Jag är inte typen som loggar in på msn ofta, men ikväll satt jag där och snaskade lite på mina poklagrisar jag fått av pappa. Blev att tänka på msn av någon lite halvpinsam anledning. Loggade in och hej vad jag har kul. Det är kul att "chatta" med människor som jag faktiskt känner.

Hoppas på att träffa Sean och Edit imorgon. Får se om det blir något. Jag hoppas det.

Way out west är fixat. Bussbiljett dit, tar 8 timmar. Stannar kanske i Karlstad, vet inte riktigt. Brukar annars vara stopp där i en timme? Fan vad jag kommer bli kissnödig. Jag får inte, men grejen är den att, jag ska till Göteborg. Hoppas jag inte stannar för länge, kan boka om resa hem om Ylva vill? Jag har panik över att jag måste hinna träffa alla saknade människor. Hör av er. Gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0