=

Var hos Hanna igår. Satt utanför vid bänken på baksidan. Lite annat folk var där med. Folk jag träffat innan och folk jag inte träffat innan. Vinade lite och hade det trevligt helt kvällen. Eller "helt ok" som tydligen inte var acceptabelt i vissas öron. Jag hade kul helt enkelt och det var nog bra eftersom mitt liv ligger nere på 0 nu kanske. Vad vet jag. Kvällen igår var värd. Allt gratis.

Vaknade, mådde lite dåligt, men det gick. Åkte till Grängesberg, sedan Ludvika och därefter Borlänge. Gick runt en sväng. Åkte till Falun. Mötte mamma. Vi började tjafsa. Nu vet jag inte vad som händer, men jag har ingen bra kontakt alls med mamma. Jag kan inte prata med henne. hon tjatar om att jag inte har något förtroende, men jag känner bara att hon inte förstår eller inte finns när jag väl försöker. Då får det fan vara. Det har ju egentligen alltid varit så. Det enda jag kan göra är att hålla allt inom mig och hoppas på det bästa. Hon har sina aningar om varför jag inte litar på henne. Jag gör det. Men nej. Jag vet inte. Jag klarar mig.



Träffade pappa idag och visste inte hur jag skulle bete mig. Gick bra men ville bara prata. Kommer bli värre på lördag.

Kommentarer
Postat av: ylva

lördag kommer ordna sig. vet inte så mycket om allt, men. det kommer ordna sig.

2008-08-15 @ 00:35:58
URL: http://nakenylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0