death and all his friends

sebz edit
Söt bild på älsklingarna. Var med en av dem igår, Edit. Vi såg på Pearl harbor. Ni som inte sett den filmen, se den. Edit somnade, såklart, under filmen. Hennes förlust. Själv satt jag och tårade under den. Speciellt när vissa av dem dör. Det är nästan så att jag får panik. Den är lätt värd att se iallafall.

Familjen kommer hem om cirka en timme. Ser inte fram emot det. har varit skönt att vara ensam hemma. Bakade bullar igår. På en plåt råkade jag salta bullarna istället för sockra, det blev äckligt. Nu vet jag itne vilka som är saltade eler sockrade, så det får man känna efter när man tar en bulle.

På tal om ingenting är Coldplays senaste skiva bra. Mer än bra. Lyssna och njut. Jag började göra det iförrgår. Lite sent kanske, men jag är ju inget äkta coldplay fan om man säger så.

Kommentarer
Postat av: Pawo

kommer ihåg slutet av pearl harbor (bara sett en gång typ) och det är så himlans hemskt. vågar inte se den igen lol. du kan sälja dina saltbullar på vårat café- en ny delikates!

2008-09-01 @ 14:14:58
URL: http://blackplant.blogg.se/
Postat av: maija

visst är skivan bra!

jag såg lite av en film på tv i helgen. det kanske var den där pearl harbor.. den var hemsk i alla fall.. det låter spännande det där med bullarna förresten.

2008-09-02 @ 09:40:46
URL: http://monstermaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0