candy kane

Tränade på Friskis & Svettis nyss med Edit. Det var drygt. Jag blev trött och svettig, men känns skönt nu när det är över. Ska duscha bara.

Klassen verkar okej. Inte bra, utan mer okej. Två i klassen hatar jag, skulle gärna byta men har inget att byta till. Plus att jag inte tänker låta dem förstöra gymnasiet för mig. Några andra verkar snälla, det kommer säkert gå bra. Jag har ju Edit. Alla verkar snälla egentligen, förutom de två som jag redan vet inte är snälla.

Imorn ska vi lära känna varandra, genom att ha stadsorientering. Haha, patetiskt. Vi fick en ful väska idag som vi ska ha datorn i. Sjukt ful. Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: maija

hata lära-känna-varandra-stadsorientering

2008-08-22 @ 16:39:25
URL: http://monstermaija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0