allt som du valt bort

Det regnade jättemycket idag, men när det slutade regna gick jag ut till min cykeln. Cykeln och jag åkte ner till centrum. Där mötte vi Carli Banani. Cykeln blev lämnad, men jag och Carl gick runt. Jag köpte 2 klänningar på Gina Tricot som jag kanske inte ens vill ha. Köpte även en kofta på H&M. Sedan bjöd jag Carl på glass, han fyller nämligen snart år.

Jag har panik över min ekonomi. Jag har inte råd att se Håkan i höst. Jag har inte råd att göra något alls. Jag kommer inte ha råd att gå på festivaler i sommar. Jag måste lära mig leva ännu fattigare. Jag har låtsas vara halvrik för mig själv ett tag nu. Eller, jag har mer unnat mig saker. Vilket jag inte ångrar, men jag vill gärna ha pengar. Jag kommer inte orka söka jobb, men måste nog. Vet bara inte hur.

Kommentarer
Postat av: julia;

high five på ekonomi-delen säger jag bara

2008-08-18 @ 18:36:36
URL: http://minonkel.blogg.se/
Postat av: ylva

du måste ha råd med håkan.

du är den jag vill ha med mig då, ingen annan

2008-08-19 @ 22:44:05
URL: http://nakenylva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0