you used to be into me

Igår var den sista cabaréföreställningen. Det gick dåligt i början, men bra i slutet. Det var sorligt. Jag vill inte att det ska vara över. trots allt hade jag väldigt kul de senaste dagarna. Även fast det har varit drygt att vara där så ofta. Men jag har slagit sönder 4 gitarrer. Och 3 av dem hade jag sönder riktigt bra. Jag och alla andra är stolta över mig. Så är det minsann.

Jag har varit i skolan på morgonen idag. Gjorde matteprovet. Det gick inte alls bra. Jag kunde inte tänka överhuvudtaget.  Det var bara helt stilla och febrigt i mitt huvud. Men men, jag orkar inte bry mig om det. Det får vara som det är. Mitt betyg kommer ändå inte höjas eller sänkas. Så jag får väl vara nöjd, även om jag väldigt gärna vill bli höjd.

Efter matteprovet hade jag en kort hemkunskapslektion. Sedan åt jag lite mat och därefter gick jag hem. Och här är jag nu. Inte så roligt, men jag behöver vila. Fast jag ska gå till skolan igen till fyra. Då ska några ur cabarén och jag äta pizza. Men jag kanske inte äter pizza. Jag är inte sugen på det. Det blir kanske ett glas vatten istället. Jag har inte så mycket pengar. Men det kommer att bli roligt iallafall.

Dagens låt: Carry On Up The Morning - Babyshambles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0