you try it fast when you really should do it slow

Jag har precis gjort klart hemkunskapsarbetet. Det känns jätteskönt. Håller nu på att träna på en låt. Kan den redan. Men texten är svår att sjunga har jag upptäckt. Och jag glömmer bort vad jag ska sjunga när jag inte hör Pelle i bakrunden. Det är svårt. Men jag lär mig väl. Har ju någon dag på mig.

Jag hade Nationellt prov i engelska idag. Vi skrev uppsats. Vet inte om det blev bra eller dåligt. Jag får G iallafall. Men när jag skulle renskriva darrade jag som fan. Jag trodde inte jag skulle hinna och min hand bara darrade. Jag var jättenervös. Nu vill jag bara veta vad jag gick på den.

Annars har skolan varit både tråkig och rolig. På lunchrasten gick vi runt några stycken, fler än fem, och omringade folk. Och vi gick runt dem och "bappade". Först som i Love cats med The Cure. Men eftersom bara jag och Jakob visste hur man skulle bappa så bytte vi till mumindalen. Vi viftade på armarna. De som blev instängda i vår ring blev rädda, skräckslagna eller så blev de generade. Det var roligt.

Jag är avundsjuk på alla som sett Backstreet Boys live. Sjukt avundsjuk. 

Dagens låt: You got it all...wrong - The Hives

Kommentarer
Postat av: ylva

jag vill också se backstreet boys, jag är arg på danny som fick vara förband med e.m.d
jag tänker sluta lyssna på dom

2008-04-16 @ 18:44:33
URL: http://ylvafixarbiffen.blogg.se
Postat av: iara

BACKSTREET BOYZ

2008-04-17 @ 10:50:37
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: magdalena

åh men fin lunchrast. :D
det hade jag velat se.

2008-04-18 @ 08:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0