you don't wanna lose it again

Hade cabaré igår. Den första riktiga föreställningen. Det gick bra och det var roligt. Magnus kollade, han var söt. Allt gick bra. Var lite problem med ljudet bara. I förrgår hade vi genrep. Det gick bra det med. Och idag är det sista föreställningen. Sedan är det helt slut med cabarén. Jag som har längtat så efter att det ska vara över. Men nu vill jag inte. Det är så roligt nu och fan. Det är grymt kul.

Igår efter cabarén stannade vi på gräset utanför skolan. Vi grillade korv och marchmallows. Och lite majs. Det var mysigt. Och vi låg i en stor hög. jag underst. Så jag blev varmt och det var gosigt och skönt och bara härligt. Vi var en del: Edit, Ulrika, Ullis, Ida, Josefine, Emelie, Carl, Simon, Alex, Erik, Adde och Jonte. Jag minns inte om jag glömt någon, men vi var en del och det var grymt kul.

Jag är föressten sjuk. Feber och snorig. Men bara ikväll kvar, eller hela veckan, sedan får jag vila. Imorn har jag Nationellt prov i matte och på fredag muntlig redovisning av bok i svenskan. Så jag måste gå till skolan.

Och Broder Daniel, de spelar i Göteborg på Way out west. Jag ska dit. Bara inte biljetterna tar slut. Jag är ganska glad av mig idag.

Dagens låt: 'Nsync - It's gonna be me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0