there's nothing you can do that can't be done

Det var en helt vanlig skoldag idag. Den var rolig. Jag minns att jag har skrattat, men jag kommer inte ihåg åt vad. Men det kanske inte har någon betydelse. Jag har hunnit göra min matteläxa idag. Den ska vara inne på fredag. Skönt att ha den överstökad. Jag måste göra klart engelskaarbetet ikväll. Det ska redovisas på onsdag. Imorgon har jag ingen tid till att göra det, för jag har manusmöte hela kvällen. Det värsta är inte manusmötet, utan att jag måste köpa något att äta. Jag har inte råd att köpa mat. Jag behöver pengarna till annat. Jag kan ju såklart ta med mig mat. Men det kommer jag nog glömma av om det blir så jag tänker göra. Föressten känns det som att mitt liv kretsar kring skolan. Det är allt jag hinner tänka på. Allt annat är så långt borta.

Dagens låt: All you need is love - The Beatles

Kommentarer
Postat av: denise

hittade till din blogg helt av slump, och tänkte bara skriva att det verkar som att du har det bra i falun nu mera, vilket är bra!
hoppas att jag har rätt och att inte allt är typ sämst, men, ja. du förstår vad jag menar.
ha det bra. :)

2008-04-07 @ 22:47:20
URL: http://ccloudman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0