the only time I feel alright is by your side

Jag är lite småtrött. Jag gick upp 06:00 idag och 06:40 åkte jag till Falun. Jag kom fram drygt 07:50. Sedan gick jag till skolan 09:35. Hade matte, gick bra. Hade idrott. Först lekte vi Hemliga räddan. Gick helt okej. Sedan Sjögräs. Man ligger i en ring och håller i varandra med armbågarna. Sedan står det två stycken och drar i en. Jag var bra. Jag höll mig fast länge. Men jag drogs iväg när det var många och drog i mig. Andra gånger vi körde det gled min handled på golvet. Så jag har fått glidsår. Det gör ont ibland. Vi spelade därefter fotboll med en stor boll och sedan med en liten. Det var en ganska rolig lekton idag. Svenskan gick helt okej. Skrev novellen, som ioförsig suger, men jag får vara nöjd. Jag orkar inte arbeta. Det är drygt. Speciellt nu.

Min blogg är föressten värsta okänslosam. För jag skriver inte om några känslor. Det är inte för att jag itne har känslor. För det har jag. Utan för att jag inte vill berätta. Jepp, så är det.

Jag var hos pappa igår. Lekte med Magnus. Han är bäst. Jag saknar honom varje dag. Det är inte kul. Jag saknar pappa med.

Om cirka en timme ska Edit och jag klippa Jakobs hår. Får se hur det blir med det. Om frisyren blir bra eller ej.

Dagens låt: All Day And All Of The Night - The Kinks


Kommentarer
Postat av: iara

magnus du är så jävla söta. det tycker jag

2008-04-13 @ 20:35:08
URL: http://geldof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0