one night to be confused

Dagen startade segt. Tråkig början av skoldag och illamående frukost. Efter lunch blev det mer okej. Vi bestämde ett dåligt tema till vårat avslutningsfoto. Vi hade lite spanska och matematik.  På fotot som vi tog efter skolan hade vi kläderna bak och fram och på oss glasögon. Sedan stod vi med ryggen mot kameran. Min klass är så fantasilös. Så tråkig. Men jag älskar den. Alla är så tråkiga att de blir roliga. Jag gillar det.

Jag tog bussen till Borlänge och träffade Hanna. Vi åt sallad på Kompis. Sedan gick vi runt på Kupolen. Jag fick en vit klänning och jag köpte en t-shirt och en kofta. Vid sju åkte jag hem.

Iara, hon fyller år idag. 15 år. Byxmyndig, biomyndig, moppe-freak och cykel utan hjälm. Jag älskar henne. Så, grattis.

Dagens låt: Heartbeats - José Gonzales

Kommentarer
Postat av: iara

jag älskar dig med. tack och puss

2008-04-29 @ 14:22:05
URL: http://geldof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0