my feelings are more important than yours

Träffade folket igår: Edit, Carl, Simon, Ida, Ullis. Vi trallade runt i stan och åt glass. Det var gott och solen var framme. Vi gick till Golden och Mikkis hänkade på dit. Vi väntade ett tag och sedan kom Adde och Jonte. Ulrika kom. Jag åt en bit pizza. Människor gick. Jag var jävligt trött, osocial och febrig. Jag var i en surrig dimma bara. Biggan kom. Simon gick och då gick jag med. Det är inte lika taskigt att sticka om man gör det samtidigt som någon annan. På Svärdsjögatan kom en moppekille och stannade och sa hej. Jag blev skeptisk, men efter cirka 5 sekunder såg jag att det var Jakob. Vi pratade en snutt, sedan gick jag hem. Jag kollade på tv och därefter sov jag.

Idag stannade jag hemma. Jag orkade inte gå upp imorse. Och det är nog bättre att jag blir riktigt frisk än att jag går till skolan och ändå inte orkar göra något där. Men jag känner mig bättre nu. Inte lika febrig, snorig och halsont. Det är bra. Jag blir nog helt frisk snart. Imorgon hänger jag kanske med cabaré-gruppen och har kul. Jag tror det iallafall. Det kan ju bli roligt.

På tal om ingenting längtar jag till Way out west. Det kommer bli grymt. Och jag längtar efter alla människor som jag nästan aldrig träffar.

Dagens låt: Razorblade - The Strokes

Kommentarer
Postat av: iara

jag längtar efter dig med. en massa massa. jag har ångest inför da big 15. jag vet inte vad jag ska göra. men wow blir bäst. och p&l. och w.t.a.i
så fort vi träffas blir det bäst

2008-04-27 @ 10:22:46
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: ylva

jag saknar dig.

wow blir bäst. p&l blir bäst. wtai också även om det bara blir du, iarz och mätzi

2008-04-27 @ 21:51:41
URL: http://ylvafixarbiffen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0