jag tänker alltid på dig i april

Jag minns inte mycket från skoldagen. Den var inte rolig, inte trpkig. Den var vanlig. Då lägger jag inte den till minnet. Men idrotten var dryg. Fick ont i magen och det kändes som mensverk. Skitont gjorde det. Men jag klarade att köra idiotstaffeten. Då tänkte jag inte på det onda. Blev yr i huvudet. Men jag dog inte. Jag vara bara trött. Och min muntliga recension, som suger och som jag inte orkar göra klart, ska jag redovisa den 25e april. Det är någon vecka kvar. Så jag kan släppa den. Har annat att koncentrera mig på. Engelskaarbetet som jag ska göra klart idag. Imorn ska jag redovisa det.

På torsdag har jag Studiedag. Jag är alltså ledig hela dagen. Kan passa på att sova ut lite, med tanke på att jag inte kan göra på på helgerna. Jag har cabaré varenda dag. Hallelujah. Men på torsdag. Jag ska nog göra klart mitt hemkunskapsarbete. Kanske blir det så att jag åker till pappa på onsdag kväll eller torsdag kväll. Jag vet inte. Hinner jag det? Det kan bli rörigt. men jag vill träffa Magnus och pappa. Ju oftare desto bättre. Jag saknar dem. Det är drygt.

Dagens låt: Minnen av aprilhimlen - Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0