jag gjorde upp en eld för dig

Stannade hemma idag. Vilade upp mig. Känner mig bättre nu. Det onda i halsen är borta. Är fortfarande förkyld, men det gör inget. Jag måste vara i skolan nu. Annars blir jag bara att släpa efter och det är bara drygt.
image14
Håkan fyller år idag. 34 år. Jag gillar Håkan. Hans musik. Snart ska jag se honom. I stockholm. Den 19e april. Om 17 dagar. Det kommer bli kul. Att se Håkan har alltid varit roligt och kommer alltid vara roligt. Det var ett tag sedan jag såg honom nu. Senast 8e september. Det är många dagar sedan. Men snart så. Snart är det dags igen. Och i sommar. Då blir det ännu mer Håkan.

Föressten sägs det att Anders Göthberg är död. Självmord. Medlem i Broder Daniel. Jag lyssnade mycket på Broder Daniel förut. Jag har inte lyssnat på dem på länge. Men död. Konstigt. Fast sådant händer. Men jag gillar det inte.

Jag har börjat digga Familjens låt "Det snurrar i min skalle" sedan Örebro. Det tycker jag inte om. Jag gillar inte sådan musik. Men det är något visst med den låten.

Dagens låt: Det snurrar i min skalle - Familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0