I wanted you, you wanted me

Jag har haft kul idag. Jag minns min dag som rolig iallafall. I morse sov jag. Sedan åt jag frukost. Sedan sov jag. Och tjolahopp var jag i duschen, utan att jag mindes hur jag kom dit. Någon impuls. Plötsligt har jag bara rest mig upp och gått iväg. Jag bara gör det, utan att jag hinner tänka över det. Ganska bra kanske.

Det har snöat hela dagen. Det är tråkigt. Jag vill inte ha snö nu. Jag gillar inte snö. Och jag blev blöt när jag gick till skolan. Och jag blir galen på snön. Jag vill ha vår för fan.

Jag har varit aktiv_flicka_nummer_ett  idag. På NO:n körde jag race. Det gick bra. Jag blev dock inte klar med allt. Men jag förstod det mesta som man skulle förstå. Svenskan gick helt okej. Bearbetade min novell. Ska skriva den på fredag, men har fortfarande inte så stor koll på var den ska handla om. Men det löser sig. Jag fixar det imorn. Då är jag ledig. Studiedag. Ska bli skönt.

På matten idag var jag inte lika aktiv. Hann inte göra klart Temat. Jag roade mig med Fredrik och Gustav istället. Det var roligare. På bilden letade jag och Ulrika genom ljud till cabarén. Gick helt okej. Sedan målade jag prickar på ett papper. Eller runda ringar som jag fyllde i med blyerts. På engelskan hade vi redovisning. Min redovisning gick helt okej. Förutom att jag hade mycket problem med att uttala "2000", vilket jag inte lagt märke till innan. Men redovisningen duger. Den kunde ha varit sämre, och bättre såklart. Men jag är nöjd. Och det är skönt att den är över. Efter engelskan slutade jag. Så jag gick hem.

Dagens låt: Automatic Stop - The Strokes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0