I may say it was your fault

Igår åkte jag hem till pappa. Tog först en sväng förbi Kupolen. Köpte en grå kofta och jag stötte på Hanna. Kom fram till Ludvika vid fem. Kom hem till Saxdalen. Lekte med Magnus. Vi gjorde loppor. Det var roligt. Vi lekte och myste. Jag älskar Magnus. Det var iallafall skönt att äntligen kunna vara hos pappa, även om det inte ens var en hel dag. Jag hinner nästan aldrig med att åka dit. Men på torsdag har vi studiedag. Då tänkte jag åka dit om det nu inte blir cabaré eller något. Men det orkar jag inte med. Det var ju cabaré idag. Det var trist. Vi måste ändra på en scen. Där jag är med. Jag vet inte hur jag ska göra, så det blir krångligt. Men Patrik fixar det väl. På något vis.

Jag har pratat med mamma. Hon låter mig åka på de festivaler jag vill åka på. Så länge jag har sällskap osv. Och det har jag. Så det blir Arvika. Då får jag se The Kooks, Håkan, Timo, kent, Interpol och DCFC. Plus några till. Sedan blir det Way out west med. inte så många bokade än, som jag vill se. Men det blir Håkan och Franz Ferdinand. Det blir toppen det. Och jag vill ha sommar nu.

image16

Dagens låt: Naïve - The Kooks

Kommentarer
Postat av: iara

jag vill ha sommar jag med. mest för att då får jag träffa dig

2008-04-07 @ 09:52:29
URL: http://geldof.blogg.se
Postat av: mict

så mys med franz ferdinand på way out west, sjukt bra, jag vill också dit!

2008-04-08 @ 18:31:40
URL: http://mict.blogg.se/
Postat av: maija

jag längtar till festivalerna och sommarn och emma!

2008-04-10 @ 18:49:58
URL: http://spies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0