gillar inte vatten

Kom någon minut för sent till skolan idag. fixade min muntliga bokrecension på morgonen, eftersom jag tappat bort den första jag gjorde. Men förmiddagen var lugn och recensionen gick helt okej. Eftermiddagen var med lugn. Idrottsprov, gick väl bra. Men vi ska simma om en vecka. Och jag suger på att simma. Jag kan simma, men jag har hållit på att drunka x antal gånger så jag är inte så pepp på simning. Och jag är jätteseg på att simma. Inte som fina fisken eller någon. Dessutom ska vi ha kläder på oss. Jag är rädd. Jag kommer hålla på att drunkna igen, som alltid. Men efter idrotten var det lite kör. Och det gick bra. Såg på en liten snutt från cabarén. Är dåligt filmat, men duger antar jag.

Efter skolan gick jag en snutt på stan med Carl och Ulrika. Sedan gick jag och Edit till Teoretiska och kollade där. De hade gott naturgodis. Jag ska kanske börja där. Eller på Falu Fri. Har inte bestämt mig än. Jag måste välja nu. Men efter vi varit där gick vi till Golden. Där Hängde Calle, Ulrika, Erik, Adde och Jonte. De åt pizza. Var kvar där några timmar. Var både roligt och tröttsamt. Och imorgon är det Valborg. Kan bli kul. Kan bli tråkigt. Vem vet? Jag vet inte. Vet du? Yooooooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0