feel it in the air

Jag åkte till Stockholm igår med Ulrika. Pappa skjutsade dit oss. Vi stod i kö en liten stund. Sedan var det insläpp till arenan i Fryshuset. Det var två staket. Vi hamnade bakom det andra. Jag orkade inte köa till den första inhängnaden. Kändes bara drygt. Jag trivdes där jag var. Håkan började sjunga och spela runt klockan åtta. Det var vackert. Mycket vackert och fint och underbart och allt bra som det brukar vara. Konserten var grym. Som alltid. Fasiken vad bra han är. Den var rakt igenom bra.

Efter konserten mötte jag älsklingarna. Iara, Emmy, Maija, Tuva, Julia och Siri. Jag har saknat dem alla jättejättemycket. Det var underbart att ses. Dock blev jag lite känslig när jag skulle gå till bilen. Grin hit och dit. Men det är för att jag älskar dem och Håkan och allt. Jag hatar att behöva sakna folk. Det var en fin kväll iallafall.

Idag har jag haft det bra. Jag klarade göra det jag varit så jävla nervös för. Men jag kommer vara ännu mer nervös imorn, på tisdag och på onsdag. Nu ska jag sova.

Dagens låt: My cool - Adam Tensta


Kommentarer
Postat av: iara

my cool-LÅTEN.göteborg. fan, det var snart två månader sen. jag saknar det varje dag. jag saknar dig varje dag bästa emma

2008-04-22 @ 22:02:37
URL: http://geldof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0